Замовити дзвінок
Введіть ваш номер телефону і ми подзвонимо вам самі

Дякуємо, Ваша заявка прийнята.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.

CRM система для піцерій та пекарень Kafeus - ТАРИФ «ЗВИЧАЙНИЙ»

CRM система для піцерій та пекарень Kafeus  - ТАРИФ «ЗВИЧАЙНИЙ»
Голосов: 2
Артикул: 227
Є в наявності
10000 грн
Купити в 1 клік

Дякуємо, Ваше замовлення прийнято.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.

До порівняння
В обране
КонсультаціїКонсультація фахівців із підбору програмного забезпечення. Вибір оптимального рішення під ваші завдання – економія та зручність.
ОплатаОплата за рахунком з ПДВ, Оплата за рахунком без ПДВ
ПідтримкаДопомога у налаштуванні програм, консультації з використання та встановлення

CRM для компаній з доставки піци

Швидке замовлення або консультація

Для бізнесу з доставки піци ми розробили CRM із зручним інтерфейсом та функціоналом, необхідним для обслуговування ваших клієнтів. Система дозволяє розробляти додаткові модулі під індивідуальні потреби бізнесу. Крім того, CRM має власне API та виконує роль бекенд-системи для інтеграції з вашим сайтом, онлайн-меню або мобільними додатками. CRM можна інтегрувати зі сторонніми сервісами — такими як поштові компанії, логістичні служби, служби доставки, облікові системи та багато іншого.

Для кого підходить:

Компанії з доставки піци, піцерії, кафе з піцою, ресторани італійської кухні.

Ви отримаєте:

  • CRM систему з базовим функціоналом
  • Інтеграцію з вебсайтом
  • Інтеграцію з QR-меню
  • Інтеграцію з мобільними додатками
  • Налаштування системи під стандарти бізнесу
  • Інтеграцію з платіжними системами
  • Інтеграцію з інформаційними шлюзами (SMS, PUSH, EMAIL)
  • Створення користувачів CRM з різними рівнями доступу
  • Та багато іншого залежно від ваших потреб

Додатково:

  • Постійна технічна підтримка та оновлення CRM системи
  • Постійна робота над стабільністю CRM та впровадження нового функціоналу
  • Адаптація під нові версії браузерів
 
Жоден бізнес не може функціонувати без ефективного обліку клієнтів та організованого каталогу товарів, тому наша CRM система в першу чергу спрямована на управління взаємовідносинами з клієнтами, обробку їхніх замовлень та оптимізацію маркетингових процесів. Вона дозволяє зручно зберігати та обробляти дані про клієнтів, автоматизувати процеси продажу і підтримки, а також легко адаптуватися під потреби конкретного бізнесу. Завдяки гнучким налаштуванням та інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу, система забезпечує ефективне управління усіма етапами взаємодії з клієнтами, що сприяє підвищенню лояльності та збільшенню обсягів продажів.
Тип ліцензії
Щорічна
Товар доданий у кошик
Артикул:
Ціна:
грн
Кількість:
Сума всіх товарів:
грн

Купити в один клік

Дякуємо, Ваше замовлення прийнято.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.