Програмне забезпечення Autodesk 3ds Max пропонує потужні інтегровані інструменти тривимірного моделювання, анімації, рендеру та композитингу для роботи з високою швидкістю та продуктивністю. Autodesk 3ds Max надає інноваційні методи побудови та текстурування моделей, накопичення даних, анімації персонажів та створення зображень високої якості. Додаток для тривимірного середовища, анімації, рендерингу та композитингу Autodesk 3ds Max призначений для фахівців з комп'ютерної графіки та анімації, які розробляють комп'ютерні ігри, кінофільми та телепередачі.
Версія Autodesk 3ds Max пропонує новий візуальний інтерфейс ShaderFX, що дозволяє програмістам та дизайнерам ігор легко створювати передові HLSL-шейдери. Реалізована підтримка набору даних хмари точок та оптимізована продуктивність демонстраційних вікон. Надається удосконалений провідник по сценах для простого керування комплексними сценами, підтримка ActiveShade для системи візуалізації Nvidia Mental Ray та сумісність зі скриптами Python.
3D-моделювання та текстурування:
• Підтримка векторних карток. Додано підтримку карт векторів.
• Моделювання сіток та поверхонь. Створення параметричних та органічних об'єктів.
• Накладення та редагування текстур. Накладення, запікання та пошарове розташування текстур.
• Тіні та матеріали. Робота з тінями та матеріалами.
• Підтримка хмар точок. Створення моделі на основі даних хмари точок.
• ShaderFX. Інтуїтивно зрозуміла побудова розширених шейдерів HLSL.
• Інструменти розміщення. Зручне розміщення та зміна орієнтації вмісту.• Прямокутна фаска. Створення фаски між прямокутними поверхнями.
3D-анімація:
• Анімація натовпу. Природний рух персонажів.
• Інструменти анімації та оснащення персонажів. Створення правдоподібних персонажів.
• Кошти загальної анімації. Анімація сценарна, процедурна та за ключовими кадрами.
• Анімовані деформатори. Пожвавлення персонажів, постачання їх рідинними ефектами.
• Покращена функція заповнення для створення більш переконливих натовпів персонажів.
Динаміка та ефекти:
• Розширена система руху частинок. Швидке моделювання фізичних ефектів.
• MassFX. Моделювання за допомогою уніфікованих модулів.
• Рух часток. Моделювання течії води, вогню, розпилення та снігу.
• Волосяний та хутряний покрив. Створення ефектів пасм, таких як волосся та трава.
3D-рендерінг:
• Швидкодія видового екрану. Підвищена інтерактивність та швидкодія.
• Рендеринг DX 11 на видовому екрані. 3ds Max тепер підтримує шейдери DirectX 11.
• Інтегровані опції рендерингу. Використання технології рендерингу NVIDIA iray.
• Система проходів рендеру. Сегментування сцени для композитингу.
• Режим ActiveShade для інтерактивного візуалізації. Інтерактивний рендеринг для ефективніших ітерацій.
• Високопродуктивне графічне ядро Nitrous. Прискорення робочого процесу за допомогою ядра Nitrous.
• Редактор композитингу Slate. Редактор Slate дозволяє спільно обробляти композитингові елементи.
• Поліпшені можливості візуалізації ActiveShade. Прискорена ітерація з допомогою інтерактивної візуалізації.
• Прискорена робота видового екрану. Гнучка взаємодія зі сценами.• Стереокамера. Створення професійного вмісту 3D.
Інтерфейс, робочий процес та виробництво:
• Підганяння перспективи. Розміщення графіки на фонових фотографіях.
• 2D-панорамування та зумування. Панорамування та зумування не впливають на положення камери.
• Користувальницький інтерфейс, що настроюється. Доступ до видів та конфігурацій розкладки.
• Сумісність із Adobe After Effects. Можливості ефективного обміну 2D/3D-даними.
• Перенесення даних та інтеграція у виробництво. 3ds Max забезпечує спрощене перенесення даних.
• Інтеграція композитингу. Різні опції композитингу у 3ds Max.
• Спільна робота із контейнерами. Контейнери можуть використовуватися для визначення властивостей об'єктів.
• 3ds Max SDK. Розширення та адаптація 3ds Max за допомогою SDK.
• Розширені можливості керування сценами. Нові вкладені шари в браузерах сцен.
• Створення сценаріїв Python.
Нове у версії 3ds Max:
• Завдання послідовності кадрів.
• Скінінг подвійних кватерніонів.
• Підтримка OpenSubdiv для прискорення створення топології.
• Підтримка візуалізації у хмарі A360.
• Фізична камера. Розроблено разом із творцями V-Ray.
• Підтримка нових та вдосконалених механізмів Iray та mental ray для спрощеної візуалізації фотореалістичних зображень.
• Розширене середовище на основі вузлів для створення графів.
• Підтримка безперервних робочих процесів створення анімації.
• Удосконалення в браузері сцен та диспетчері шарів.
• Робочі процеси Revit та SketchUp – швидкість імпорту даних із Revit збільшилась у 10 разів.
• Система шаблонів: нові конфігурації запуску прискорюють створення сцен.
• Підтримка формату Alembic.
• Структура перетворення Autodesk: обмін даними із SolidWorks та іншими форматами файлів.
• Підтримка мультисенсорних функцій. Доступні розширені можливості роботи з 3D-компонентами.
• Запити на додавання другорядних функцій із форуму User Voice.