Deals — онлайн-рішення для погодження та підписання в електронному форматі будь-яких юридично значущих документів між контрагентами з використанням ЕЦП, КЕП, MOBILE ID
Deals Середній бізнес - опитимальне рішення для користувачів малого бізнесу.
Тариф включає в себе:
Що принесе використання товару у повсякденну господарську діяльність?
• Економію фінансових витрат на друк та транспортування документів
• Скорочення часу на доставку та повернення документів від контрагентів
• Оптимізацію часу, що витрачається на погодження та підписання документів
• Організацію надійного та зручного сховища юридично значущих документів
• Інтеграцію з існуючими внутрішніми обліковими та ЕДО системами
• Зручний доступ 24/7 з будь-якої точки до бази документів із зовнішніх взаємин компанії (організації, органу влади)
Якими документами можна обмінюватись?
• Договори з контрагентами, фінансові акти, додаткові угоди до договорів, додатки до договорів
• Офіційні листи, запити, вимоги, претензії тощо.
• Заявки на поставку, рахунки, накладні, акти звіряння, специфікації тощо.• Товарно-транспортні накладні, калькуляції, акти приймання-передачі, довіреності та будь-які інші первинні документи
• Протоколи нарад, протоколи про розбіжності, протоколи про наміри
• Регламенти, правила, інструкції
• Інші документи, зафіксовані у файлах будь-яких форматів (pdf, doc, exel, txt, dbf, jpg та інші)
Додаткові можливості:
• Он-лайн чат з контрагентом для обговорення та узгодження документів у угоді
• Систематизація юридично пов'язаних документів в одній папці (угоді)
• Зручний пошук угод, контрагентів та конкретних документів
• Одночасний підпис групи документів
• Простий процес підключення нових контрагентів
• Зручний механізм архівації документів
Надалі ви легко можете змінити тарифний план у кабінеті користувача при потребі!