Замовити дзвінок
Введіть ваш номер телефону і ми подзвонимо вам самі

Дякуємо, Ваша заявка прийнята.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.

Autodesk Maya LT

Autodesk Maya LT
Голосов: 2
Артикул: 123
Є в наявності
уточняйте у менеджера
Купити в 1 клік

Дякуємо, Ваше замовлення прийнято.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.

До порівняння
В обране
КонсультаціїКонсультація фахівців із підбору програмного забезпечення. Вибір оптимального рішення під ваші завдання – економія та зручність.
ОплатаОплата за рахунком з ПДВ, Оплата за рахунком без ПДВ
ПідтримкаДопомога у налаштуванні програм, консультації з використання та встановлення

Програмне забезпечення Autodesk Maya – це повний набір засобів для тривимірної анімації, моделювання, побудова імітацій та візуальних ефектів, рендерингу, відстеження руху та створення композицій на базі платформи, що легко розширюється. Autodesk Maya 2016 є зручним рішенням для фахівців комп'ютерної графіки, надаючи сучасні інструменти оформлення фільмів, комп'ютерних ігор, телепрограм, поліграфії та графічного дизайну найвищої якості.
Версія Autodesk Maya пропонує нову платформу процедурних ефектів Bifrost, що надає масштабовані та зрозумілі робочі процеси для комплексних симуляцій та рендерингу, які спочатку застосовувалися у фотореалістичній візуалізації рідин. Інструмент XGen Arbitrary Primitive Generator спрощує створення високодеталізованої геометрії (волосся, хутро, листя). Метод Geodesic Voxel Binding призначається для скінінгу персонажів, а новий візуальний інтерфейс на базі вузлів – ShaderFX – відповідає за програмування шейдерів. Реалізовано підтримку бібліотек Pixar OpenSubdiv, покращено засоби моделювання полігонів та розширено UV-опції.

3D-анімація:
• Інструменти загальної анімації. Реалізовано засоби анімації за ключовими кадрами, процедурною та програмованою анімацією.
• Створення персонажів. Скінінг, оснащення та пози достовірних персонажів.
• Завдання послідовності кадрів. Швидка превізуалізація та виробництво віртуальних фільмів.
• Grease Pencil. Нанесення анімаційних позначок безпосередньо у 3D-сценах.
• Центрування та симетрія з'єднань. З'єднання автоматично центруються у сітці.• Геодезичне зрощування вокселів. Швидкий високоякісний скінінг.

3D-моделювання:
• Моделювання мереж за допомогою полігонів та сабдів-сіток. Інтуїтивні інструменти для створення та редагування сіток.
• Моделювання поверхонь. Створення математично гладких поверхонь.
• UV-тектури, нормалі та колірне кодування. Оптимізовано робочі процеси створення та редагування UV-текстур.
• Прискорений робочий процес моделювання. Розширений інтегрований набір функціональних можливостей.
• Оптимізований інструментарій для повторного використання топології. Оптимізація робочих процесів спрощення повторного використання топології.
• Підтримка OpenSubdiv. Збільшення продуктивності з допомогою інтерактивних робочих процесів.

3D-рендеринг та обробка зображень:
• Вбудовані модулі рендерингу. Існує можливість вибору із широкого ряду інтегрованих модулів рендерингу.
• Maya Composite. Високопродуктивна система композитингу із підтримкою HDR.
• Мультиплікація. На основі 3D-сцен можна створювати мультиплікаційні анімації.
• Відстеження камери на професійному рівні. Елементи комп'ютерної графіки можна вставляти у динамічні сцени.
• Видові екрани та затінення нового покоління. Робота ведеться в інтерактивному середовищі, що має високу візуальну точність.
• Поверхневі та об'ємні атрибути Paint Effects. Управління способом взаємодії штрихів Pain Effects.
• Покращений редактор вузлів. Більш зручне створення, редагування та налагодження мереж вузлів.
• Рендеринг, тіні та робота з камерою.Існує низка інструментів для створення високоякісних зображень.
• ShaderFX. Легке створення ефектів 3D затінення.
• Підтримка Ptex у mental ray. Рендеринг текстури без UV Ptex в mental ray.

Динаміка та ефекти:
• Maya nHair. Високореалістичні пасма волосся та інша динаміка на основі кривих.
• Maya nParticles. Моделювання складних візуальних 3D-ефектів.
• Maya nCloth. Створення реалістичних матеріалів, що деформуються.
• Maya Fluid Effects. Моделювання атмосфери, рідин та водних поверхонь.
• Динаміка твердих та аморфних тіл. Моделювання різноманітних твердих та гнучких об'єктів.
• Maya Fur. Створення ефекту трави, волосяного та хутряного покриву.
• Процедурна платформа для створення ефектів Bifrost. Моделювання та рендеринг фотореалістичних рідин.
• XGen Arbitrary Primitive Generator. Створення кривих, сфер та користувальницьких геометричних форм.

Інтеграція робочих процесів:
• Скрипти та API. Для адаптації Maya використовуються скрипти та API.
• Інтеграція 2D та 3D. Оптимізація робочих процесів підвищує якість роботи.
• Керування даними та сценами. У продукті можна ефективно обробляти великі обсяги даних та складні сцени.
• Інструменти компонування сцен з інтелектуальними даними. Великі складні світи створюються з меншими трудовитратами.
• Покращена обробка шляхів до файлів. Швидка та легка діагностика та виправлення некоректних шляхів.

Нове у версії Autodesk Maya:

Адаптивна піна в BiFrost
У процеси моделювання рідин можна додавати піну та бульбашки («кипляча вода»), що дозволяє зробити сцени, в яких використовується океан, пляж, озеро або штормове море, ще більш реалістичними та деталізованими.Якщо важлива деталізація, можна створювати елементи моделювання у високій роздільній здатності поблизу камери, одночасно знижуючи обсяг обчислень частинок піни в інших областях. В результаті на моделювання витрачається менше часу.
Підвищення зручності та швидкості роботи XGen
Новий робочий процес із попередньо заданими параметрами дає можливість швидко обмінюватися даними між мережами за рахунок застосування заздалегідь створеної трави або зачіски. Не треба розпочинати все з нуля. У бібліотеці XGen тепер містяться попередньо задані параметри для Maya Fur, завдяки чому можна створити бібліотеку описів з мініатюрами користувача.

Інтерактивне моделювання у BiFrost
Користувач може керувати поведінкою рідин з використанням кешованих даних моделювання або анімованого об'єкта-мережі. У середовищі інтерактивного моделювання використовуються параметри повної глибини та низької роздільної здатності, щоб змоделювати високу роздільну здатність. Інтерактивне моделювання можна використовувати для створення реалістичних деталізованих хвиль та аналогічних ефектів. Можна виконати кілька ітерацій у високій роздільній здатності, зберігаючи базовий зовнішній вигляд і рух основного елемента інтерактивного моделювання.
Адаптивний вирішувач Aero Solver у BiFrost
Доступно створення атмосферних ефектів, наприклад, диму або туману. Рішитель Aero дозволяє створювати моделі з більш високою деталізацією та фізичною точністю, ніж технологія Maya Fluid Effects. Як і у випадку інтерактивного моделювання, використання в Aero низької роздільної здатності забезпечує деталізацію з більш високою роздільною здатністю.Додаткова перевага адаптивності полягає у можливості визначати зони високої роздільної здатності в межах великої області обчислень.

Паралельний розрахунок оснастки
Підвищення швидкості відтворення оснастки персонажа та маніпулювання нею. Нова багатопотокова система розподіляє обчислення між наявними ядрами та графічними процесорами комп'ютера. Новий механізм, що діє ресурси графічних процесорів, виконує деформації на графічних апаратних засобах з використанням Viewport 2.0. Доступно створення спеціалізованих деформаторів, що задіють ресурси графічного процесора, за допомогою API-інтерфейсів. Це дозволяє визначити і виявити «вузькі місця» в сценах і модулях, що підключаються, за допомогою вбудованого профільника продуктивності.

Деформатор Delta Mush
Деформатор Delta Mush можна використовувати в багатьох різних робочих процесах, таких як скінінг без фарбування, згладжування математично грубих поверхонь моделей і внесення виправлень після зйомки.
Новий набір інструментів для створення скульптур
Новий інструментарій створення скульптур значно перевершує можливості попередніх версій. Нові інструменти для створення скульптур підтримують покращену деталізацію та дозвіл. Серед функцій пензля можна виділити Volume and Surface falloff (Спад об'єму та поверхні), зображення-штемпелі, скульптурування UV-текстури, а також підтримку штемпелів векторного зміщення.

Поліпшене уявлення робочого процесу розробки
Створення та редагування матеріалів в HyperShade стало ще зручнішим за рахунок спрощених робочих процесів та оновленого інтерфейсу користувача. Оновлений інтерфейс для редагування вузлів дозволяє спростити підключення, упорядкування компонентів тонування та роботу з ними. Нові робочі процеси дозволяють візуалізувати та діагностувати складні графи тонування.

Бренд товару
Autodesk
Тип ліцензії
Щорічна
Товар доданий у кошик
Артикул:
Ціна:
грн
Кількість:
Сума всіх товарів:
грн

Купити в один клік

Дякуємо, Ваше замовлення прийнято.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.